CUM COMAND

  • Dupa ce ati ales produsul pe care doriti sa il cumparati, apasati butonul “Adauga in cos”. Veti observa cum produsul ales se muta in Cos Cumparaturi, in partea de sus a paginii.
  • Dati click pe “Cos Cumparaturi” si apoi pe butonul “Plaseaza Comanda”.
  • Introduceti datele personale si detaliile de facturare. Daca adresele de facturare si de livrare nu sunt aceleasi, bifati casuta “Livrare la o alta adresa”.
  • Daca adresa de livrare este diferita, atunci introduceti detaliile de livrare.
  • Confirmati metoda de plata:
  1. plata ramburs
  2. plata online cu cardul personal sau al firmei dvs prin PlatiOnline, in conditii de siguranta deplina.
  • Daca aveti de adaugat informatii suplimentare despre livrare, le puteti adauga aici. Bifati casuta “Am citit si sunt de acord cu Termeni si Conditii”. Apasati “Continua”.
  • Verificati comanda si dati click pe butonul “Confirma Comanda”.
  • Dupa finalizarea comenzii veti primii automat un e-mail de confirmare la adresa mentionata de dvs. Va rugam sa verificati si casuta Spam.

 

LIVRARE

  • LIVRARE GRATUITA PENTRU TOATE COMENZILE! – Valabil pentru toate localitatile din Romania.
  • LIVRAREA SE FACE PRIN CURIERAT RAPID: DPD, URGENT CARGUS.
  • NU EXPEDIEM IN AFARA TARII.

 

Toate produsele sunt ambalate in ambalaje corespunzatoare, pentru a nu se deteriora in timpul transportului.

Daca totusi, din cauze independente de noi, primiti produsele in ambalaje deteriorate sau distruse, va rugam sa reclamati curierului in momentul primirii coletului.

Din momentul confirmarii comenzii, vom expedia coletul in maximum 7 zile lucratoare, cu exceptia zilelor de weekend.

 

CUM PLATESC

Plata se poate face in doua moduri:

Plata ramburs la livrare

  • Comanda se achita reprezentantului firmei de curierat rapid la livrarea coletului.

Plata online, cu cardul prin PlatiOnline

  • Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dvs, in conditii de siguranta deplina.
  • Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA(Clasic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
  • Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii.
  • Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
  • Siguranta informatiilor dvs este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza datele confidentiale ale cardului dvs, ci letrimite criptat pe o conexiune securizata de catre banca procesatoare. In acest fel informatiile dvs sunt in siguranta.
  • Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dvs.
  • Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele Meeko.

 

 

POLITICA DE RETURNARE

Vrem sa fiti complet satisfacuti atunci cand cumparati produse de la noi!

Meeko.ro accepta toate returnarile fara motiv in termen de 10 zile, doar daca produsul nu este personalizat cu numele bebelusului pe coperta. Aceasta inseamna ca produsul trebuie returnat in depozit in maxim 10 zile lucratoare.

Meeko.ro nu accepta retururi pentru produsele personalizate. Acceptam retur doar in cazul in care acestea au ajuns deteriorate la client.

Acceptam numai produse care sunt in starea si ambalajul lor original, nu sunt uzate, deteriorate.

FACTURA NU TREBUIE SA LIPSEASCA DIN COLETUL RETUR. NU SE POATE FACE TRANSFERUL BANCAR FARA FACTURA! IN CAZUL IN CARE NU RETURNATI TOATE PRODUSELE, FACTURA SE PASTREAZA!

Toate costurile de expediere vor fi suportate de client.

Bunurile trebuie returnate intr-un singur transport.

Ne rezervam dreptul de a refuza mai multe returnari din aceeasi comanda.

Atentie! NU acceptam pachetele cu ramburs.

In ceea ce priveste articolul 4 alineatul (1) litera (b) din Ordonanta Guvernului nr 130/2000, atunci cand se achizitioneaza produse pe www.meeko.ro, cumparatorul are dreptul sa intoarca/inlocuiasca produsul o singura data.

Pentru a returna un produs, trebuie sa indepliniti urmatoarele cerinte:

Trimiteti un e-mail la contact@meeko.ro cu subiectul “Returnare (nume)”. Va rugam sa scrieti numele dvs. complet, numarul de telefon si numarul contului bancar in cazul in care banii ar trebui rambursati si CERETI adresa la care sa se intoarca produsul.  NU trimiteti coletul la alta adresa decat cea care va este oferita in mail. In caz contrar coletul nu va fi preluat si vi se va face retur.

O data ce produsul ne revine nefolosit, in ambalajul original, vom transfera in contul bancar specificat, costul produsului, nu mai tarziu de 14 zile lucratoare, daca ati ales plata ramburs. In cazul in care ati avut transport GRATUIT, vi se va retine 21 lei reprezentand transportul. 

Pentru comenzile platite cu cardul, suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.

0
    0
    Cos
    Cosul tau este gol